reklama

Haló, tu Albert Einstein zo šiestej dimenzie.

Cililing........cililing........cililing......cililing. Pri telefóne Járay Alexander, kto volá prosím?  Hlas v telefóne: Haló, tu Albert Einstein zo šiestej dimenzie.  JÁRAY: Hovorte kľukne, počúvam vás. Einstein: Pán Járay, my tu v nebi, v šiestej dimenzii, máme možnosť čítať vaše články na portály www.jaray.blog.sme.sk  a považujeme ich za veľmi dobré, ba čo viac, za konštruktívne kritické.

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu

aaa

aaa

aaa   

aaa

 

í...... p ......pí..... p .....pí..

JÁRAY

Pri telefóne Járay Alexander, kto volá prosím?

Ja Einstein :

 Pán  JÁRAY , my tu v nebi, v šiestej dimenzii, máme možnosť čítať vaše články na portály www.jaray.blog.sme.sk      a považujeme ich za veľmi dobré, ba čo viac, za konštruktívne kritické.

Vy ste nám, bývalým prírodovedcom otvorili oči a my až teraz dochádzame nato, ako sme sa veľmi, veľmi mýlili pri definovaní našich matematických, ale hlavne fyzikálnych zákonov.

  Tu v nebi máme zriadený klub bývalých prírodovedcov na čele so Sokratom. Členmi klubu sú okrem iných aj Galileo, Aristoteles, Táles, Euklides, Newton, Lobačevskij, Koperník, Pascal, Ampére, Marx, Lenin, Tesnohlídek, Bólai, Bell, Tcho de Brahé a ďalší.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

  V tomto klube vedieme čulú diskusiu o obsahu vašich blogových článkov, pričom na záver každej diskusie dochádzame vždy k jednému a tomu istému záveru , že nie my, ale Vy pán  JÁRAY máte pravdu .

  Keďže ja Albert Einstein , svojou obecnou teóriou relativity , najviac som ovplyvnil spôsob myslenia žijúcich relativistických prírodovedcov, ale aj filozofov, politikov i klerikov, predseda klubu prírodovedcov šiestej dimenzie, László Sokrates vyzval ma, aby som vám zavolal a pritom požiadal vás o to, žeby vy ste na svojom blogu zverejnili toto moje prehlásenie, v nasledovmom znení: 

 "Ja Albert Einstein , miestoprísažne, zo šiestej dimenzie prehlasujem, že moja obecná teória relativity je úplne mylná , lebo mylný je jej základný princíp a to Princíp ekvivalencie zotrvačnej a gravitačnej hmotnosti telies."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

  Dodatok k prehláseniu: Ja Albert Einstein , automaticky som prebral, bez experimentálnej previerky pravdivosti, "Princíp ekvivalencie" od Newtona, ako 100% pravdu. No teraz, tu v šiestej dimenzii, tu v šiestom nebi, spolu s Izákom Newtonom , došli sme k záveru, že "Princíp ekvivalencie" je horibilným bludom, ako aj na to, že tento horibilný experimentom zatiaľ (okrem Vás) nikdy nepreverený blud , tvorí základný kameň našich omylov.

  Vôbec nie je pravda, že teleso v gravitačnom poli, ktorého gravitačné zrýchlenie má hodnotu g = 9,81 m/sec2 , správa sa tak isto, ako teleso v rakete ktorej, zotrvačné zrýchlenie má hodnotu a = 9,81 m/sec2 .  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

  Pozorovateľ v zrýchlenej sústave totiž vždy zistí, že intenzita jeho zotrvačného poľa neklesá   štvorcom vzdialenosti , ako je to v gravitačnom poli Zeme.

  Pozorovateľ v zrýchlenej sústave zistí , že všetky telesá bez rozdielu ich vzdialenosti, padajú rovnako veľkým zrýchlením smerom k podlahe rakety , pričom tento efekt v gravitačnom poli sa nikdy nezistí !!!

  Preto nie je pravda, že zotrvačná hmotnosť telies je rovnaká, ekvivalentná gravitačnej hmotnosti telies , ako sme to tvrdili za svojho života, ja Albert Einstein , ako aj Izák Newton , ale pravda je to, čo Vy pán JÁRAY viete aj experimentálne dokázať , a to, že gravitačná hmotnosť telies je väčšia než ich zotrvačná hmotnosť . No a práve preto moja špeciálna i obecná teória relativity nemôže byť pravdivá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Einstein:

Pán  JÁRAY počúvate ma ešte?

 JÁRAY  :

Samozrejme a všetko som si aj podrobne zaznamenal a okamžite to dám na www.jaray.blog.sme.sk

Einstein:  

Pán  JÁRAY o týždeň vás chce zavolať Ižo Newton , môže?

 JÁRAY :  

Budem sa tešiť.

 Einstein:

Tak mu to poviem, on bude určite rád. A vy sa nedajte odradiť tými hlúpymi bodovými matematikmi a relativistickými fyzikmi dneška. 

  Niečo už náš klub u Hospodina zariadi, aby vás ti hlúpi a štátom platený tupci nezosmiešňovali.

Tak teda auf wíder zén !

JÁRAY : Mňa nedokáže naštvať ani stádo opíc, nie to ešte jedna jediná opica, či opičiak.  

Einstein: Tak len držte sa a neklesajte na duchu kvôli naším omylom. sssssssssssssss  

pí...... p ......pí..... p .....pí..

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu