reklama

Vážená pani JUDr. Mgr. Martina Lubyová PhD, ministerka školstva SR.

Citát: Reputačný bonus, ktorý si priniesla z predchádzajúceho života, premieňa ministerka Lubyová na malus takým tempom, že obligátnych sto dní pre zhodnotenie, že je pre školstvo nevhodná, ani nebudeme potrebovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Vážená pani Ministerka školstva, vedy, výskumu a športu SR

JUDr. Mgr. Martina Lubyová PhD

Včera, dňa (12.11.2017) prečítal som si na Internetovom portály www.sme.sk článok od komentátora Petra Schutza, pod názvom:

"Lubyová kúzla zbavená."

https://komentare.sme.sk/c/20692999/lubyova-kuzla-zbavena.html 

Z tohto článku ma zaujala iba prvá veta, lebo ňou autor povedal všetko čo si o Vás osobne myslí. Ide konkrétne o túto vetu:

"Reputačný bonus, ktorý si priniesla z predchádzajúceho života, premieňa ministerka Lubyová na malus takým tempom, že obligátnych sto dní pre zhodnotenie, že je pre školstvo nevhodná, ani nebudeme potrebovať."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Autor tohto článku sucho konštatuje, že z jeho zorného uhla pohľadu, Vy ste na funkciu Ministra školstva nevhodná osoba, ktorá školstvu iba škodí.

-------------------------------------------------------------

Teraz dovoľte mi zareagovať na obsah tejto vety z môjho zorného uhla pohľadu.

Byť ministrom nejakého štátneho rezortu SR, v tomto prípade Ministrom školstva SR, v žiadnom prípade neznamená povinnosť riešiť principiálne problémy školstva, ktoré pretrvávajú viac desaťročí, ale iba udržiavať zabehnutý, kontinuálný, čiže plynulý chod rezortov podliehajúcich pod Ministerstvo školstva.

Na riešenie odborných a dielčích problémov sú štátni tajomníci, riaditelia sekcií Ministerstva školstva SR, ako aj ich podriadení, až po riaditeľov škôl, univerzít a vedeckých inštitúcii. Takže v skutočnosti minister školstva (v tomto prípade Vy osobne) nemôže v školstve nič pokaziť, iba ak by školstvu úmyselne chcel škodiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Minister školstva môže iba z vlastnej iniciatívy, podporovať niečo nové, niečo progresívne a eventuálne poukázať na staré a prežité dogmy, ktoré sú vydávané, vyučované na školách a univerzitách SR za stáročiami (nie však experimentálne) overené pravdy prírody.

Z tohto titulu nesúhlasím s tou časťou inkriminovanej vety, v ktorej autor píše toto:

"obligátnych sto dní pre zhodnotenie, že je pre školstvo nevhodná, ani nebudeme potrebovať."

Pritom poznamenávam, že autor článku obsahom tejto jeho vety nenamieta nič voči Vám vo veci odbornej, edukatívnej (lebo dobre vie, že na zmenu spôsoby vzdelávania v SR jeden človek v žiadnom prípade nestačí).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

On má voči Vám iba politické výhrady naznačujúc to, že keby ste Vy do funkcie Ministra školstva SR nebola politicky nominovaná (za SNS), ale ako nezávislá, tak by súčasné problémy školstva už ani neexistovali.

Autor tohto článku je pravicovo orientovaný novinár, od ktorého vydavateľ pravicových novín očakáva iba také články, ktoré vyhovujú pravicovým politickým stranám, ktoré momentálne sú v opozícii a nie na Ministerstve školstva SR.

Autor tohto článku nemá ani hmlistej predstavy o edukatívnych problémoch rezortu Ministerstva školstva. On v skutočnosti neútočí na Vašu osobu, ale na politickú stranu ktorá Vás do tejto funkcie nie len nominovala, ale aj presadila.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja čiastočne súhlasím iba s tou časťou predmetnej vety, v ktorej sa píše:

"Reputačný bonus, ktorý si priniesla z predchádzajúceho života, premieňa ministerka Lubyová na malus"

a doložil by som aj to, že pani ministerka Lubyová by sa nemala tradične zaraďovať do šíku (do zástupu) predošlých ministrov školstva SR, ktorí nič pozitívne nevniesli do vyučovacieho procesu na školách a univerzitách SR, ktorí iba zakonzervovali zotrvačnú, už dávno prekonanú školskú paradigmu, panujúcu v školstve od vzniku SR.

Ktorí práve preto neboli dôstojní funkcie Ministra školstva SR.

-------------------------------------------------------------

Vážená pani Ministerka školstva Slovenskej republiky.

Vy si musíte v prvom rade uvedomiť to, že Vy sama, ako Ministerka školstva SR, za žiadnych okolnosti nebudete schopná nič vo svojom rezorte zmeniť k lepšiemu (aj keby ste to veľmi chcela).

Vy nikdy nebudete schopná nič pozitívneho presadiť v školstve SR, lebo to Vám skostnatené, autonómne, zákonmi nedotknuteľné (práve preto zahnívajúce) vedecko akademické okolie na ministerstve školstva SR, automaticky zamietne, automaticky zablokuje.

Vy budete môcť iba jedno a to, chovať sa ako vlajka, čiže meniť smer Vašich názorov a rozhodnutí podľa toho, z ktorých strán bude na Vás fúkať, vedecko akademický, či politický vietor.

Vy si musíte v prvom rade uvedomiť to, že Vy ako Ministerka školstva SR ste obklopená výlučne jedincami, ktorí sú mentálne nedostatočne vybavení na výkon ich povolania, či poslania.

Vysokí úradníci na MŠ SR, nie sú schopní myslieť logicky, teda kriticky, lebo ich orgán myslenia je zablokovaný (degenerovaný) paradigmou (šablónou) relativistickej fyziky, ktorá síce uznáva pohyb matérie za jediný atribút jej existencie, ale šmahom ruky tvrdí aj to, že existenciu pohybu matérie nie je možné dokázať vedeckou, čiže experimentálnou metódou, lebo žiadny druh pohybu, ani rovnomerný, čiže zotrvačný pohyb, ale ani zrýchlený pohyb matérie, nemení vlastnosti pohybujúcej sa matérie. Nemení fyzikálne rovnice v pohybujúcej sa sústave.

Relativistická fyzika, pohyb matérie považuje iba za očnú ilúziu. 

Z tohto dôvodu nehybnosť, či rovnomerný, zotrvačný, ale aj zrýchlený pohyb matérie (akoukoľvek veľkou rýchlosťou, či zrýchlením), nedá sa od seba vedeckým spôsobom, čiže experimentálne rozlíšiť.

Dá sa iba vidieť očami.

Z paradigmy (šablóny) relativistickej fyziky vyplýva aj ten logicky absurdný záver, že každé materiálne teleso nachádza sa naraz, čiže v jednom čase, v dvoch (údajne) ekvivalentných stavoch, čiže nachádza sa naraz v nehybnom, ako aj v pohyblivom stave. (Princíp relativity + Princíp ekvivalencie.)

Tento chorý záver paradigmy (šablóny) relativistickej fyziky, mali by v prvom rade posudzovať psychiatri, ibaže aj oni sú ovplyvnení paradigmou (šablónou) relativistickej fyziky, ktorej super absurdnosť pozostáva v tom, že ona principiálne, pudovo, reflexívne, ignoruje akékoľvek experimentálne dôkazy absurdnosti jej relativistických záverov typu: 

I tak še da, i tak še da.

Aby som bol konkrétny, musím uviesť aj to, že paradigmou (šablónou) relativistickej vedy ovplyvnení (degenerovaní) jedinci, aj na MŠ SR, svoje logické i fyzikálne nezmysly obhajujú iba nimi umelo, synteticky vykonštruovanými experimentálnymi dôkazmi, pri ktorých sa (z princípu relativity pohybu + princípu ekvivalencie), nikdy nesmie namerať žiadna fyzikálna diferencia, čiže iba takými experimentálnymi dôkazmi, ktoré vykazujú (z princípu relativity pohybu + princípu ekvivalencie) výlučne nulovú (žiadnu) fyzikálnu diferenciu.

Práve preto paradigmou (šablónou) relativistickej vedy ovplyvnení (degenerovaní) jedinci, aj na MŠ SR, (priam biologickými, Pavlovskými podmienenými reflexmi) rezolútne (s bezočivou drzosťou) odmietajú preveriť akýkoľvek experimentálny dôkaz, ktorý vykazuje nie nulové diferencie merania tých fyzikálnych parametrov, ktoré sú vyvolané (indukované) rôzne veľkou rýchlosťou, či rôzne veľkým zrýchleným pohybom matérie, pričom takýto diferenčný experimentálny dôkaz v spojitosti s identifikáciou rýchlosti pohybom matérie, považujú za ich osobnú urážku, za útok na ich relatívnu osobnú dôstojnosť, ako aj za útok na ich relativistické vzdelanie, relativistické vedecké hodnosti a tituly.

Obrázok blogu

Aj Izák Newton patril medzi jedincov ktorí (okrem toho, že mali radi jablká) boli (a aj v súčasne sú) mentálne nedostatočne vybavení na výkon svojho povolania, na svoje poslanie, čo dokazoval obsahom jeho logicky i fyzikálne nezmyselného tretieho pohybového zákona, "Zákona akcie a reakcie" v znení:

Sily, ktorými na seba pôsobia dve telesá sú rovnako veľké, ale opačne orientované, alebo každá akcia vyvoláva (okamžite, v jednom čase, naraz) opačnú a rovnako veľkú reakciu."

 „SILY VZÁJOMNÉHO PÔSOBENIA SÚČASNE VZNIKAJÚ A SÚČASNE ZANIKAJÚ.“ 

Logicky i fyzikálny nezmysel tretieho Newtonovho zákona pohybu,"Zákona akcie a reakcie" spočíva v tom, že on ignoruje "Zákon kauzality", ktorý pojednáva o tom, že na časový impulz sily akcie (že na časový impulz väčšej sily) vzniká, indukuje sa, ale až s časovým (kauzálnym) omeškaním (čiže nikdy nie naraz, nikdy nie v jednom čase) vždy iba menšia, preto kauzálna sila reakcie.

Preto v zmysle "Zákona kauzality v žiadnom prípade nemôže na časový impulz sily akcie (na časový impulz väčšej sily) vzniknúť, indukovať sa okamžite, čiže naraz, rovnako veľká sila reakcie!!!

Otec sa nemôže narodiť naraz zo svojim synom.

Pri kauzálnej zrážke dvoch telies s nie rovnakou hybnosťou, jedno teleso (to rýchlejšie) sa spomaľuje a druhé (to pomalšie) sa zrýchľuje.

Preto Zákon kauzality platí iba pri zrážke dvoch telies s nie rovnakou hybnosťou!!

Ibaže v materiálnej prírode existujú aj zrážky dvoch telies s rovnakou hybnosťou, na ktoré by čiastočne mohol platiť 3NZ, Zákon akcie a reakcie, až na to, že pri zrážkach dvoch telies s rovnakou hybnosťou, nie je možné hovoriť o väčšej sileo sile akcie, ale ani o menšej silesile reakcie, lebo v tomto prípade obidve sily vstupujú do ich vzájomnej zrážky ako rovnako veľké sily a preto sú si v jednom čase, čiže naraz navzájom silami akcie, aj to iba počas ich spomalenia a následne, počas ich opätovného zrýchlenia opačným smerom, sú si navzájom silami reakcie.

Výsledkom kauzálnej zrážky dvoch telies s nie rovnakou hybnosťou, je zmena rýchlosti pohybu obidvoch telies, bez zmeny smeru ich pohybu.

Výsledkom nie kauzálnej zrážky dvoch telies, čiže zrážky dvoch telies s rovnakou hybnosťou, je zmena smeru pohybu obidvoch telies, bez zmeny rýchlosti ich pohybu.

Ibaže podľa Izáka Newtona, (ktorý nemal dostatočnú mentálnu výbavu na to aby skúmal zákony pohybu matérie) v prírode existuje iba jeden druh zrážky dvoch telies, ktorú opisuje iba táto jediná rovnica zrážky dvoch telies:

Obrázok blogu

+F = -F

a to bez zreteľa na to, či sa dve telesá zrážajú s rovnakou hybnosťou, alebo nie rovnakou hybnosťou.

Preto podľa tejto jedinej rovnice tretieho pohybového zákona (3.NZ), tlak zrážok dvoch telies s rovnakounie rovnakou hybnosťou je (musí byť) vždy rovnako veľký.

(Musí je veľký pán, ale Nemusí je ešte väčší.)

Podľa Izáka Newtona, (ktorý nemal dostatočnú mentálnu výbavu na to aby skúmal zákony pohybu matérie) jeden univerzálny, jeden rovnaký tlak zrážky dvoch telies dokáže vyvolať dve rôzne (nie univerzálne) a preto diametrálne odlišné, partikulárne výsledky zmeny pohybu tých dvoch zarážajúcich sa telies.

(V pracovné dni vyvoláva iba zmenu rýchlosti pohybu zarážajúcich sa telies a v dňoch pracovného pokoja a počas štátnych sviatkov iba zmenu smeru pohybu zarážajúcich sa telies?!?!)

Tento Newtonov logický, ako aj fyzikálny nezmysel, stal sa (z nepochopiteľných dôvodov) axiomatickým pilierom bludnej paradigmy relativistickej fyziky a preto žiadneho človeka v dejinách fyziky nenapadlo ani raz zmerať veľkosť tlaku zrážok dvoch rovnako hmotných telies pri ich:

1.) vzájomnej zrážke s rovnakou hybnosťou:

(m.v = 1kg.5m/sec) + (m.v = 1kg.5m/sec) = (m.v = 1kg.10m/sec)

2.) ako aj pri ich vzájomnej zrážke s nie rovnakou hybnosťou:

( m.v = 1kg.0m/sec) + ( m.v = 1kg.10m/sec) = ( m.v = 1kg.10m/sec)

-------------------------------------------------------------

  

Veľkosť tlaku zrážok dvoch rovnako hmotných telies pri ich:

1.) vzájomnej zrážke s rovnakou hybnosťou:

(m.v = 1kg.5m/sec) + (m.v = 1kg.5m/sec) = (m.v = 1kg.10m/sec)

2.) ako aj pri ich vzájomnej zrážke s nie rovnakou hybnosťou:

( m.v = 1kg.0m/sec) + ( m.v = 1kg.10m/sec) = ( m.v = 1kg.10m/sec)

zmeral už pred 35. rokmi, iba tento veľmi skromný, až cudný človek a pritom zistil, že tie tlaky nie sú rovnako veľké.

-------------------------------------------------------------

Toľko o obsahu bludnej axiómy súčasnej relativistickej paradigmy a o ňou ovplyvnených (degenerovaných) vysokých úradníkoch v rezorte MŠ SR.

Vďaka týmto logickým i fyzikálnym degenerátom, vysokým úradníkom rezortu školstva SR, študujúci občania SR sa okrem iných logických a fyzikálnych nezmyslov (rozpínavého sa a zakriveného priestoru, ktorý je predierkovaný čiernymi dierami, naplnený neviditeľnou čiernou (nezdanenou) hmotou a čiernou (nezdanenou) energiou), učia aj ten logický a fyzikálny nezmysel, ktorý sa nazýva ako tretí pohybový zákon relatívneho pohybu matérie, čiže ako: Newton Zákon akcie a reakcie, ktorého pravdivosť od existencie relativistickej fyziky

NEBOLA ANI RAZ EXPERIMENTÁLNE PREVERENÁ.

Medzi takýchto logických, ako aj fyzikálnych degenerátov (úplne zbytočne) platených MŠ SR, patria aj páni:

PhDr. Bc. Marek Hajduk, PhD., generálny riaditeľ sekcie vedy a techniky MŠ SR,

ako aj predseda SAV, prof. RNDr. Pavol Šajgalík, DrSc.,

ale aj všetci zamestnanci FÚ SAV (okrem režijného presonálu).

(Vášho otca zo slušnosti nespomeniem.)

Obrázok blogu

To zase preto, lebo oni na potrebu (v poradí prvého) experimentálneho preverenia pravdivosti záverov Zákona akcie a reakcie, reagujú iba hrobovým mlčaním.

-------------------------------------------------------------

Vážená pani Ministerka školstva Slovenskej republiky.

Aby som v budúcnosti nemusel aj Vás (oprávnene) označiť za štátom (úplne zbytočne) plateného, logického i fyzikálneho degeneráta, ktorý školstvu iba škodí, touto cestou vyzývam Vás, aj v mene fyzikálnymi bludmi ohlupovaných študujúcich občanov SR:

Aby ste nariadila historicky prvé experimentálne preverenie Newtonovho logického i fyzikálneho nezmyslu, obsiahnutého v jeho treťom pohybovom zákone, Zákone akcie a reakcie, ktorý tvrdí to, že veľkosť tlaku zrážky dvoch rovnako hmotných telies, je rovnako veľký, ako pri ich zrážke s rovnakou hybnosťou, tak aj pri ich zrážke s nie rovnakou hybnosťou.

I KEĎ ON ROVNAKO VEĽKÝ NIE JE!!!

(Že pre zrážku dvoch rovnako hmotných telies nikdy neplatí Zákon kauzality.)

To hlavne preto, lebo to ešte žiadny človek na svete (okrem jedného, 35 rokov ignorovaného) ani raz experimentálne nepreveril a pritom sa ten experimentom nikdy neoverený logický i fyzikálny nezmysel vyučuje na školách a univerzitách SR, ako objektívne reálna a experimentálne preverená principiálna pravda materiálnej prírody.

Ak nariadite to historicky prvé experimentálne preverenie veľkosti tlaku zrážky dvoch rovnako hmotných telies s rovnakou, ako aj s nie rovnakou hybnosťou, budete prvým logicky mysliacim a logicky konajúcim ministrom školstva na celom svete (i v SR). 

Ak nenariadite historicky prvé experimentálne preverenie veľkosti tlaku zrážky dvoch rovnako hmotných telies s rovnakou, ako aj s nie rovnakou hybnosťou, tým iba potvrdíte pravdivosť prvej vety predmetného článku:

"Reputačný bonus, ktorý si priniesla z predchádzajúceho života, premieňa ministerka Lubyová na malus takým tempom, že obligátnych sto dní pre zhodnotenie, že je pre školstvo nevhodná, ani nebudeme potrebovať."

S úprimným pozdravom, Alexander JÁRAY.

Obrázok blogu

Pokyny akým spôsobom sa má efektívne zrealizovať ten historický prvý experimentálny dôkaz axiomatického omylu relativistickej fyziky, nachádza sa v mojich článkoch na portáli: https://jaray.blog.sme.sk/

-------------------------------------------------------------

Odkaz pre diskutérov. Vaše ničím nepodložené osobné dojmy a pocity zdieľajte si iba medzi sebou. Ja nie som na ne zvedavý, už aj preto, lebo vy sa už desačročie iba opakujete. 

Na úprave textu sa priebežne pracuje.

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu