reklama

3. List generálnemu riaditeľovi MŠ SR, PhDr. Bc. Marekovi Hajdukovi, PhD.

Po viac ako 2 000 ročnej Aristotelovej fyzikálnej ére, ktorá bola vybudovaná iba na logických úsudkoch ako aj iba na zmyslom (zrakom) pozorovaných javov a zákonitostiach materiálnej prírody prišla Galileová fyzikálna éra........

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Po viac ako 2 000 ročnej Aristotelovej fyzikálnej ére, ktorá bola vybudovaná iba na logických úsudkoch, ako aj iba na zmyslom (zrakom) pozorovaných javov a zákonitostí materiálnej prírody, (z dôvodu neexistencie žiadnych presných meracích prístrojov) prišla Galileová fyzikálna éra, ktorej piliere tvorí experimentálny dôkaz pravdivosti každého fyzikálneho argumentu, každého výroku spojeného s javmi a zákonmi materiálnej prírody.

V súčasnej, "po Galieovskej ére", čo nie je experimentálne dokázané, to sa nesmie považovať za vedeckú pravdu, (to sa nesmie vyučovať na školách a univerzitách SR). Čo nie je experimentálne dokázané, to sa môže pri najlepšej vôli považovať iba za jeden z možných predpokladov, (iba za jednu z množstva iných hypotéz) ktoré čakajú na experimentálne overenie ich pravdivosti a následné na ich uznanie za vedeckú pravdu, alebo na ich odmietnutie ako fyzikálny omyl.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stručne povedané, v súčasnej po Galileovskej fyzikálnej ére, to čo nie je experimentálne overené, to sa musí považovať za fyzikálny blud a preto nesmie sa za žiadnych okolností (beztrestne) vyučovať ani na školách a univerzitách SR, ako experimentom overená pravda prírody.

To okrem iného aj preto, lebo to zakazuje aj „Všeobecná charta ľudských práv a slobôd“. V zmysle tejto charty, ľudia majú právo na vzdelanie, na poznanie experimentom overenej pravdyo javoch a zákonitostiach materiálnej prírody, anie právo na ohlupovanie experimentom nikdy neoverenými, chorými osobnými dojmami a pocitmi učiteľov fyziky, ako aj zamestnancov FÚ SAV.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A teraz kladiem principiálnu otázku: Dodržiava Slovenská republika

"Všeobecnú charta ľudských práv a slobôd"?

Sú študujúci občania na školách a univerzitách SR oboznamovaní iba s pravdivými (experimentom overenými) informáciami o javoch a zákonitostiach materiálnej prírody, alebo sú systematicky ohlupovaníexperimentom nikdy nevernými chorými osobnými dojmami a pocitmi učiteľov fyziky, ako aj zamestnancov FÚ SAV?

Odpoveď na danú principiálnu otázku dávajú nasledovné, experimentom overené argumenty.

-------------- čo nebolo experimentálne preverené, to sa nesmie vyučovať -----------

Argument č.1.

Na školách a univerzách SR sa vyučuje „Galileov princíp relativity pohybu hmotných telies“ aj v nasledovnom znení:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zrážka dvoch rovnako hmotných telies s ich jedinou relatívnou približovaniu rýchlosťou (v = 10m/sec), je sprevádzaná iba jedinou hodnotou tlaku ich vzájomnej zrážky a to aj vtedy, keď sa tie dve rovnako hmotné telesá:

 A. zrážajú dvomi rovnakými rýchlosťami, dvomi rovnakými hybnosťami, konkrétne:

A.  {(v5m/sec) + (v = 5m/sec)} = (10m/sec),

ale aj vtedy, keď sa 

B. zrážajú dvomi, nie rovnakými rýchlosťami, dvomi nie rovnakými hybnosťami, konkrétne:

B. {(v10m/sec) + (v = m/sec)} = (10m/sec).

To preto, lebo v prípade rôzne veľkých tlakov zrážok dvoch rovnako hmotných telies, s ich rovnakou, ako aj s ich nie rovnakou približovacou rýchlosťou, či rovnakou hybnosťou, prestal by platiť „Galileov princíp relativity“ a premenil by sa na bohapustý fyzikálny blud, ktorého vyučovanie by naplnilo podstatu trestného činu porušovania „Charty ľudských práv a slobôd, ako aj podstatu trestného činu podvodu páchaného na študujúcich občanoch SR.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O tom či sa na školách a univerzitách SR vyučovaný rovnako veľký tlak zrážok dvoch rovnako hmotných telies s ich rovnakou, ako aj s nie rovnakou rýchlosťou, hybnosťou je skutočne rovnako veľký, malo by rozhodnúť jedine a výlučne iba experimentálne preverenie (zmeranie) veľkosti tlakov vzájomných zrážok dvoch rovnako hmotných telies pri uvedených dvoch variantoch ich približovacích rýchlostiach.

V žiadnom prípade nie osobné dojmy a pocity zamestnancov FÚ SAV.

-------------- čo nebolo experimentálne preverené, to sa nesmie vyučovať -----------

Kardinálny problém spojený s vyučovaním „Galileovho princípu relativity“, na školách a univerzitách SR, spočíva v tom, že ten iba predpokladaný, ale napriek tomu vyučovaný, rovnako veľký tlak zrážok dvoch rovnako hmotných telies s ich rovnakou rýchlosťou, či rovnakou hybnosťou konkrétne:

A. {(v5m/sec) + (v = 5m/sec)} = (10m/sec),

ako aj s nie rovnakou rýchlosťou, či rovnakou hybnosťou konkrétne:

B.  {(v10m/sec) + (v = m/sec)} = (10m/sec),

EŠTE NIKTO, NIKDY A NIKDE NA SVETE EXPERIMENTÁLNE NEOVERIL, NEZMERAL A TO ANI ZAMESTNANCI FÚ SAV.

Tomu sa na celom svete iba slepo verí.

Z toho dôvodu vyučovanie „Galileiho princípu relativity“ naplňuje podstatu trestného činu porušovania „Charty ľudských práv a slobôd, ako aj podstatu trestného činu podvodu páchaného na študujúcich občanoch SR.

V tejto veci vláda SR, ako aj Ministerstvo školstva SR, ale aj vedenie SAV, mali by okamžite

NARIADIŤ PRVÉ CELOSVETOVÉ EXPERIMENTÁLNE PREVERENIE, EXPERIMENTÁLNE NIKDY NEPREVERENEJ

pravdivosti „Galileiho princípu relativity“ a nie iba nečinne trpieť jeho protizákonné vyučovanie, ako experimentom overenej pravdy prírody, napriek tomu, že pravdivosť „Galileiho princípu relativity“ ešte nikto a nikdy experimentálne neoveril.

To sa ale zatiaľ nedeje a to sa na veľkú škodu študujúcich občanov SR. Zatiaľ sa iba slepo verí tomu, že tie predmetné tlaky zrážok sú rovnako veľké, aj to iba preto, že to tvrdia zamestnanci FÚ SAV. Pre nič iného.

TIE TLAKY ALE NIE SÚ ROVNAKO VEĽKÉ!!!

A preto „Galileov princíp relativity“ nie je pravdivý prírodný princíp, ale iba primitívny fyzikálny blud.

Podrobný opis experimentálneho dôkazu nepravdivosti „Galileovho princípu relativity“ nachádza sa na tejto web adrese:

https://jaray.blog.sme.sk/c/381827/manual-pre-kriminalnu-policiu-ktora-vysetruje-sudnych-znalcov-pre-ich-nepravdivy-posudok.html

-------------- čo nebolo experimentálne preverené, to sa nesmie vyučovať -----------

Argument č. 2.

Na školách a univerzách SR sa vyučuje aj „Einsteinova Všeobecná teória relativity pohybu všetkého možného“, ktorej pilierom je „Princíp ekvivalencie“, čiže rovnosť váhy (hmotnosti) jedného konkrétne telesa o hmotnosti (m = 1kg) nameraná v gravitačnom poli Zeme (g), ako aj v zrýchlenej rakete, ktorá sa pohybuje zrýchlením (a = g).

Podľa „Princípu ekvivalencie“ teleso o hmotnosti (m = 1kg) by malo tlačiť na povrch Zeme v jej gravitačnom poli (g), ako aj na podlahu zrýchlenej rakety, pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), rovnako veľkým tlakom.

Podľa „Princípu ekvivalencie“, teleso o hmotnosti (m = 1kg) malo by mať rovnakú váhu ako na povrchu Zeme v jej gravitačnom poli (g), tak aj na podlahe rakety, pohybujúcej sa zrýchlením (a=g).

Pre súčasnú relativistickú fyziku, experimentálnym dôkazom pravdivosti „Princípu ekvivalencie“, je iba tá skutočnosť, že keď pustíme z výšky 5m teleso o hmotnosti (m = 1kg) smerom k povrchu Zeme, tak to teleso dopadne na povrch Zeme za rovnaký čas (t = 1sec), rýchlostnou (v = 10m/sec), ako keď pustíme z výšky 5m teleso o hmotnosti (m = 1kg) smerom k podlahe rakety pohybujúcej sa zrýchlením (a = g).

Obrázok blogu

I keď teoreticky ani to nie je na 100% pravda, ale prakticky, pri malých výškach, to môžeme považovať za pravdu. V tomto prípade ale ide iba o očný, iba o vizuálny dôkaz, nie však o vedecký, experimentálny, prístrojmi merateľný dôkaz.

Ten pravý, skutočný, vedecký experimentálny, prístrojmi merateľný dôkaz spočíva v zmeraní veľkosti tlaku dopadu telesa o hmotnosti (m = 1kg), z výšky 5m na povrch Zeme, ako aj na podlahu rakety pohybujúcej sa zrýchlením (a = g).

Ten experimentálny, prístrojmi merateľný dôkaz spočíva aj v zmeraní veľkosti statického tlaku telesa o hmotnosti (m = 1kg) ktorým to teleso tlačí na povrch Zeme, ako aj na podlahu rakety pohybujúcej sa zrýchlením (a = g).

Ten experimentálny, prístrojmi merateľný dôkaz spočíva aj v zmeraní veľkosti váhy telesa o hmotnosti (m = 1kg) na povrchu Zeme ako aj na podlahe rakety pohybujúcej sa zrýchlením (a = g).

A čuduj sa svete, veľkosť tlaku dopadu telesa o hmotnosti (m = 1kg) na povrch Zeme, ako aj na podlahu rakety pohybujúcej sa zrýchlením (g), ale ani váhu telies v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g),

DO DNEŠNÝCH DNÍ, NIKTO, NIKDE A NIKDY EŠTE NEZMERAL.

To nezmerali ani zamestnanci FÚ SAV. Tomu fyzici celého sveta iba slepo veria. To zase preto, lebo nikto na svete to meranie od nich nevyžaduje.

Z toho dôvodu vyučovanie „Princípu ekvivalencie“ naplňuje skutkovú podstatu trestného činu porušovania Charty ľudských práv a slobôd, ako aj skutkovú podstatu trestného činu podvodu páchaného na študujúcich občanoch SR.

V tejto veci vláda SR, ako aj Ministerstvo školstva SR, ale aj vedenie SAV, mali by okamžite

NARIADIŤ PRVÉ CELOSVETOVÉ EXPERIMENTÁLNE PREVERENIE, EXPERIMENTÁLNE NIKDY NEPREVERENEJ VEĽKOSTI TLAKU DOPADU TELIES NA POVRCH ZEME, AKO AJ NA PODLAHU ZRÝCHLENEJ RAKETY

 a nie iba nečinne trpieť protizákonné vyučovanie Princípu ekvivalencie“,ako experimentom overenej pravdy prírody, napriek tomu, že tú pravdivosť “Princípu ekvivalencie“ ešte nikto a nikdy experimentálne neoveril.

Ani zamestnanci Ústavu experimentálnej fyziky (ÚEF) SAV.

To sa ale zatiaľ nedeje a to na veľkú škodu študujúcich občanov SR. Zatiaľ sa iba slepo verí tomu, že veľkosť tlaku dopadu telesa o hmotnosti (m = 1kg) na povrch Zeme, ako aj na podlahu rakety pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), ako aj váha telies na povrch Zeme ako aj v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), sú rovnako veľké.

To zase preto, lebo nikto na svete to meranie od nikoho nevyžaduje.

TIE TLAKY A VÁHY, ALE NIE SÚ ROVNAKO VEĽKÉ!!!

A preto Princípu ekvivalencie“ nie je pravdivý prírodný princíp, ale iba primitívny fyzikálny blud.

Podrobný opis experimentálneho dôkazu nepravdivosti „Princípu ekvivalencie“ nachádza sa na tejto web adrese:

(1https://jaray.blog.sme.sk/c/434156/i-jednorozmerny-experiment-dokazujuci-mylny-obsah-principu-ekvivalencie.html

(2https://jaray.blog.sme.sk/c/434178/ii-dvojrozmerny-experiment-nepravdivosti-principu-ekvivalencie.html

-------------- čo nebolo experimentálne preverené, to sa nesmie vyučovať -----------

Argument č. 3.

I keď mentálna nedostatočnosť učiteľov fyziky na školách a univerzitách SR, ako aj zamestnancov FÚ SAV, bráni im pochopiť mnou experimentálne overené rozdiely v pohybe kyvadiel na povrchu Zeme v jej gravitačnom poli (g), ako aj v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), predsa tie rozdiely uvediem.

Pohyb kyvadla v gravitačnom poli Zene o hodnote (g), je znázornený na obraze č.1.

Obrázok blogu
(zdroj: Obraz č.1)

Mechanizmus pohybu kydla na povrchu Zeme v jej gravitačnom poli (g), je nasledovný.

Gravitačná sila Zeme o intenzite (g10m/sec.sec) pôsobí priamo na závažie kyvadla a núti ho padať voľným pádom po kružnicovej dráhe. Keď závažie kyvadla prekoná výškový rozdiel 10m, jeho rýchlosť bude mať hodnotu (v = 14,14m/sec).

Pohyb kyvadla v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), je znázornený na obraze č. 2.

Obraz č. 2.
Obraz č. 2. 

Mechanizmus pohybu kydla v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), je nasledovný.

Zrýchlený pohyb rakety o hodnote jej zrýchlenia (a = g10m/sec.sec), pôsobí iba na stred otáčania kyvadla a nie na závažie kyvadla. Následkom čoho mechanizmus pohybu kydla spočíva v tom, že stred otáčania, ťahá zrýchleným pohybom (a = g)(cez rameno kyvadla) za sebou závažie kyvadla.

Takýto pohyb závažia kyvadla neprebieha po kružnici, ale po cykloidnej krivke. V takom prípade kyvadlo neprekoná výškový rozdiel (10m) ale iba (7,5m) pričom jeho obvodová rýchlosť bude mať hodnotu iba (v = 12,24m/sec).

------------čo nebolo experimentálne preverené to sa nesmie vyučovať------------

To by pre mentálne dostatočných jedincov malo stačiť k tomu, aby oni spochybnili platnosť „Princípu ekvivalencie". 

To sa však nedá očakávať od mentálne nedostatočných jedincov, ktorí vyučujú fyziku, ale ani od zamestnancov FÚ SAV.

Preto tí mentálne nedostatoční, aj (bez experimentálneho overenia) zotrvačnosťou im vlastnou tvrdia to, že pohyb kyvadla v gravitačnom poli Zeme (g) prebieha úplne rovnako ako v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g).

Preto uvediem ešte dva detaily pohybu kyvadla v gravitačnom poli Zeme (g) , ako aj v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a=g).

Po vychýlení ramena kyvadla o 30° uhol, v gravitačnom poli Zeme (g), prejde závažie kyvadla takú dlhú dráhu, ako je to zobrazené na obraze č.3 červenou úsečkou s dvojitou šípkou

Obraz č. 3.
Obraz č. 3. 

Pričom po vychýlení ramena kyvadla o 30° uhol, v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), prejde závažie kyvadla takú dlhú dráhu, ako je to zobrazené na obraze č.4. červenou úsečkou s dvojitou šípkou.

Obraz č. 4.
Obraz č. 4. 

Ak učitelia fyziky, ako aj zamestnanci FÚ SAV na tých dvoch obrazoch nevidia principiálny rozdiel v pohybe kyvadla, ako v gravitačnom poli Zeme (g), tak aj v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), pričom oni sami pohyb kyvadla v gravitačnom poli Zeme a v rakete pohybujúcej sa zrýchlením (a = g), experimentálne nikdy neoverili, tak s nimi nie je možné diskutovať o fyzike.

------------čo nebolo experimentálne preverené to sa nesmie vyučovať------------

Ako som to už viackrát uviedol, mentálna nedostatočnosť učiteľov fyziky, ako aj zamestnancov FÚ SAV neumožňuje im pochopiť mnou uvedené argumenty a preto z ich strany zostáva v tejto veci absolútne ticho.

Preto v nasledujúcom, v poslednom článku v tejto veci, uvediem taký jednoduchý experimentálny dôkaz neplatnosti všetkého čo sa týka relativity pohybu, že na jeho pochopenie bude stačiť aj mentálna nedostatočnosť učiteľov fyziky, ako aj zamestnancov FÚ SAV.

Pôjde o trojrozmerný experimentálny dôkaz nepravdivosti "Princípu ekvivalencie", čiže aj nepravdivosti Einsteinovej VTR.

Článok sa priebežne aktualizuje.

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu