reklama

Do pozornosti pánom: Robertovi Ficovi, Peterovi Plavčanovi a Pavovi Šajgalíkovi.

Pričiňte sa o to, aby učitelia fyziky na školách a univerzitných SR, ako aj zamestnanci FÚ SAV akceptovali experimentálne dôkazy tých fyzikálnych bludov, ktoré oni šíria na školách a univerzitách SR ako pravdivé prírodné zákony...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

​Vážený pán

Doc. JUDr. Robert Fico, CSc.
Predseda vlády Slovenskej republiky. 

Obrázok blogu

V záujme študujúcich občanov SR pričiňte sa o to, aby učitelia fyziky na školách a univerzitných SR, ako aj zamestnanci FÚ SAV (kvôli ich mentálnej nedostatočnosti na výkon ich povolania) s bezočivou drzosťou, kolektívne - masovo, neignorovali experimentálne dôkazy tých fyzikálnych bludov, ktoré oni bezducho, ako aj beztrestne vyučujú - šíria na školách a univerzitách SR, ako pravdivé prírodné zákony.

V záujme študujúcich občanov SR pričiňte sa o to, aby učitelia fyziky na školách a univerzitných SR, ako aj zamestnanci FÚ SAV, kolektívne - masovo a hlavne bez odvrávania akceptovali výsledky experimentálnych dôkazov tých fyzikálnych bludov, ktorých pravý obsah sami nechápu (ktorých pravý obsah nemôžu chápať) a ktoré oni beztrestne šíria na školách a univerzitách SR, ako pravdivé prírodné zákony a aby úmyselne, priam reflexívne - pudovo nezotrvávali iba na ich bezduchom šírení textov učebníc fyziky, čiže iba na šírení tradičných fyzikálnych bludov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V súčasnosti učitelia fyziky na školách a univerzitných SR, ako aj zamestnanci FÚ SAV, šírením - vyučovaním experimentmi nepodložených fyzikálnych bludov, beztrestne sa podieľajú na trestnom čine podvodu, (dezinformácii, klamania) páchaného na študujúcich občanoch SR a to aj za výdatnej finančnej a morálnej podpory vlády SR, ktorej ste Vy predsedom.

*****************************************************************

​Vážený pán
Prof. Ing. Peter Plavčan CSc.
Minister školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky.

Obrázok blogu

V záujme študujúcich občanov SR pričiňte sa o to, aby Vami riadenom Ministerstve školstva SR platení učitelia fyziky na školách a univerzitách SR, ako aj zamestnanci FÚ SAV (kvôli ich mentálnej nedostatočnosti na výkon ich povolania) s bezočivou drzosťou, kolektívne - masovo neignorovali experimentálne dôkazy tých fyzikálnych bludov, ktoré oni beztrestne vyučujú - šíria na školách a univerzitách SR, ako pravdivé prírodné zákony.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V záujme študujúcich občanov SR pričiňte sa o to, aby Vami riadeným Ministerstvom školstva SR platení učitelia fyziky na školách a univerzitných SR, ako aj zamestnanci FÚ SAV, kolektívne - masovo a hlavne bez odvrávania, akceptovali experimentálne dôkazy tých fyzikálnych bludov, ktoré oni bezhlavo a beztrestne šíria na školách a univerzitách SR, ako pravdivé prírodné zákony a aby úmyselne, priam reflexívne - pudovo nezotrvávali iba na šírení tradičných fyzikálnych bludov.

V súčasnosti učitelia fyziky na školách a univerzitných SR, ako aj zamestnanci FÚ SAV, ktorí sú zamestnancami Vami riadeného Ministerstva školstva SR, šírením - vyučovaním experimentmi nepodložených, experimentom spochybnených fyzikálnych bludov, beztrestne sa podieľajú na trestnom čine podvodu, (dezinformácii, klamania) páchaného na študujúcich občanoch SR a to aj pod Vaším vedení ako aj s Vaší súhlasom ako aj vrelou podporou. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žiadnu školskú reformu nie je možné zrealizovať s bludy hlásajúcimi zamestnancami Ministerstva školstva SR. 

*****************************************************************

​Vážený pán
Prof. RNDr. Pavol Šajgalík, DrSc. 
Predseda SAV.

Obrázok blogu

V záujme študujúcich občanov SR pričiňte sa o to, aby zamestnanci Vami riadenej Slovenskej akadémii vied (SAV), konkrétne zamestnanci FÚ SAV (kvôli ich mentálnej nedostatočnosti na výkon ich povolania, kvôli ich relatívnemu vzdelaniu) s bezočivou drzosťou neignorovali - neodmietali akceptovať experimentálne dôkazy tých totálnych fyzikálnych bludov, ktoré sa aj ich pričinením vyučujú na školách a univerzitách SR, ako pravdivé prírodné zákony na veľkú škodu študujúcich občanov SR.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V záujme študujúcich občanov SR pričiňte sa o to, aby zamestnanci Vami riadenej Slovenskej akadémii vied (SAV), konkrétne zamestnanci FÚ SAV, bez odvrávania akceptovali experimentálne dôkazy tých fyzikálnych bludov, ktoré sa aj ich pričinením beztrestne vyučujú na školách a univerzitách SR, ako pravdivé prírodné zákony a aby úmyselne nezotrvávali na tradicionalistickom (na relativistickom: i tak še da, i tak še da), spôsobe šírenia fyzikálnych bludov.

Menovaní zamestnanci SAV, šírením fyzikálnych bludov beztrestne sa podieľajú na trestnom čine podvodu, páchaného na študujúcich občanoch SR a to aj po Vaším vedením, čiže aj s Vaším požehnaním - súhlasom.

Čo to je za štátom financovaná vedecká organizácia, ktorá ignoruje experimentálne dôkazy jej vlastných omylov, odvolávajúc sa na pritom iba na mentálnu nedostatočnosť jej členov k výkonu ich povolania, čiže odvolávajúc sa na ich mentálnu nedostatočnosť k posúdeniu a k následnému akceptovaniu experimentálnych dôkazov ich vlastných omylov.

*****************************************************************

Zdôvodnenie opodstatnenosti tejto mojej (troj) žiadosti.

Vážení páni, predseda vlády Slovenskej republiky, minister školstva Slovenskej republiky a predseda Slovenskej akadémie vied.

V snahe byť efektívne nápomocný aj plánovanej školskej reforme v SR, zaslal som dňa 28.1.2017, predsedovi vlády SR, Róbertovi Ficovi „Otvorený list“, ktorý sa začína nasledovným textom:

"Vážený pán predseda vlády Slovenskej republiky, Róbert Fico. Touto cestou Vás žiadam v neme študujúcich občanov SR o to, aby ste neodkladne, čiže čim skôr nariadili všetkým zamestnancom Fyzikálneho Ústavu SAV,

ako aj všetkým učiteľom fyziky na školách a univerzitách SR, povinné psychiatrické vyšetrenie, nakoľko oni bez logického uvažovania, iba reflexívne obhajujú a učia totálne, mimo časové fyzikálne nezmysly, ktoré s objektívne reálnymi zákonmi materiálnej prírody, ako aj so zdravým rozumom (s logickým myslením) nemajú nič spoločného."

Celý text predmetného listu sa v súčasnosti nachádza na tejto webovej adrese:

https://jaray.blog.sme.sk/c/445498/otvoreny-list-panovi-predsedovi-vlady-sr-robertovi-ficovi-naliehave.html

Ja som v predmetnom liste konkrétnym, exaktným spôsobom poukázal na tie primárne objektívne okolnosti, na tie prvotné príčiny, ktoré zákonito musia robiť z vyučovacieho predmetu fyzika, vyučovací predmet z najhoršími výsledkami zo všetkých vyučovacích predmetov.

Súčasne som aj konštruktívne naznačil reálnu, zásadnú - revolučnú cestu vedúcu k tomu, ako a akým spôsobom dá sa pomerne jednoducho a za pomerne krátky čas urobiť z vyučovacieho predmetu fyzika logický, objektívne reálny, preto aj ľahko pochopiteľný vyučovací predmet.

Dôveryhodnosť mojich odporúčaní doložil som okrem iných aj týmito fyzikálnym bludom, ktorý je vyučovaný na školách a univerzitách SR:

*****************************************************************

Učitelia fyziky učia svojich žiakov a študentov o tom, že zrýchlený pohyb telies môže vyvolať iba časový účinok sily:

(F.t)

Učitelia fyziky učia svojich žiakov a študentov aj o tom, že samotná (mimo časová) sila (F), bez súčinu s časom (t), v tvare (F.t), nepohne telesami ani o milimeter, lebo mimo časová sila (F) je iba fyzikálny abstrakt, (fyzikálna substitúcia, fyzikálne lešenie) ktorý sa v materiálnom časopriestore ani náhodou nenachádza.

Učitelia fyziky učia svojich žiakov a študentov aj o tom, že časový účinok sily (F.t) je možné (bez problémov) nahradiť súčinom (mimo časovej, abstraktnej, objektívne neexistujúcej) sily (F) s dráhou (s), v tvare (F.s), pričom dostaneme nový (super bludný) fyzikálny parameter, zvaný ako mimo časová práca (A = F.s), ale aj nový (super bludný) fyzikálny parameter, zvaný ako potenciálna - polohová energia (Ep = F.s), či (ďalší super bludný) fyzikálny parameter, zvaný ako mimo časová kinetická energia, (Ek = F.s).

Super bludné fyzikálne parametre (Ek) a (Ep), ktoré vznikajú jediným a preto aj rovnakým (nezmyselným, priam idiotským) spôsobom a to konkrétne ako súčin (abstraktnej, objektívne neexistujúcej) mimo časovej sily (F) s dráhou (s), teda ako abstraktný súčin (F.s), dávajú v jednom prípade hodnotu práce (A), ale aj hodnotu potenciálnej - polohovej energie (Ep) v tvare:

(A = Ep) = (F.s) = (m.v.v)

ale v druhom prípade, ten istý nezmyselný mimo časový súčin sily (F) s dráhou (s), (F.s) dáva hodnotu kinetickej energie (Ek) v tvare:

Ek = F.s = (1/2).(m.v.v)

ktorá (pre srandu učiteľov fyziky a zamestnancov FÚ SAV) má iba polovičnú hodnotu práce (A), ako aj polovičnú hodnotu potenciálnej energie (Ep):

A = Ep = F.s = (m.v.v)

Ak učitelia fyziky škôl a univerzít SR, ale ani zamestnanci FÚ SAV, nevidia v nezmyselnom, priam idiotskom súčine mimo časovej sily (F) s dráhou (s) čiže v nezmyselnom spôsobe vzniku, ako aj v nezmyselnom matematickom opise dvoch rôznych hodnôt (objektívne neexistujúcej) kinetickej (Ep), ako aj (objektívne neexistujúcej) potenciálnej energie (Ek) žiadne logické, ale hlavne žiadne fyzikálne problémy, žiadne fyzikálne nezmysly, tak tým pádom oni iba jednoznačne dokazujú svoju mentálnu nedostatočnosť na výkon ich povolania. Nič viac, nič menej. To nie je urážka ich osobnosti, to je konštatovanie objektívnej reality.

Ale od takýchto mentálne nedostatočných jedincov, neschopných na výkon ich povolania, mala by ako vláda SR, tak aj Ministerstvo školstva, ale aj vedenie SAV, izolovať študujúcich občanov SR a nie zamestnávať ich ako edukačných zamestnancov Ministerstva školstva SR, čiže ako štátom platených systémových ohlupovačov študujúcich občanov SR.

Takýchto mentálne nedostatočných jedincov, neschopných na výkon ich povolania, mala by ako vláda SR, tak aj Ministerstvo školstva SR, či vedenie SAV, umiestniť do liečebných ústavov, či do ústavov na prevychovanie a to čim skôr.

*****************************************************************

Pán predseda vlády SR, Róbert Fico, môj list adresovaný jeho osobe nehodil rovno do koša na odpadky, (ako by si to zbožne želali mentálne nedostatoční jedinci, neschopní na výkon ich povolania) ale veľmi rozumne a preto aj veľmi logicky, priam štátnicky, zaslal jeho obsah na odborné preverenie Ministerstvu školstva SR.

Odborný posudok obsahu môjho listu obdržal som dňa 2. 3. 2017, od pána generálneho riaditeľa sekcie vedy a techniky, Ministerstva školstva SR, pána:

PhDr. Bc. Mareka Hajduka PhD.

Pán generálny riaditeľ, sekcie vedy a techniky, Ministerstva školstva SR, PhDr. Bc. Marek Hajduk PhD. v ním podpísanom, dvoj stránkovom liste, dotkol sa fyzikálnej podstaty môjho listu, čiže aj tu vyššie uvedeného (kineticko - potencionálneho energického) fyzikálneho bludu, iba veľmi povrchne, aj to iba týmito tromi vetami:

1.) Vaše teórie nie sú na pochopenie práve ľahké.

2.) Keby boli ľahké okamžite by im porozumeli, čo sa však zatiaľ nestalo.

3.) Verím že s nami súhlasíte.

Pritom pán generálny riaditeľ vo svojom liste neuviedol to najdôležitejšie a síce, že v čom konkrétnom sú moje (a menovite ktoré) teórie ťažko pochopiteľné, ale ani to, že konkrétne (a menovite) komu a prečo sú moje nemenované teórie ťažko pochopiteľné až nezrozumiteľné.

Ale pritom pán generálny riaditeľ MŠ SR, vo svojom liste nepriamo a latentne uviedol to najdôležitejšie a to, že príčinou nepochopenia mojich (úplne všetkých) teórii je mentálna nedostatočnosť tých jedincov, ktorí by mali posúdiť ich pravdivosť, či nepravdivosť, ale ktorí ich vzhľadom na mentálny potenciál ich posúdiť nevedia.

Preto skrytý, nevyslovený (latentný) obsah tu citovaných troch viet, dá sa interpretovať nasledovným spôsobom:

1. Nedostatočná mentálna úroveň všetkých učiteľov fyziky, ako aj všetkých zamestnancov FÚ SAV, ktorí patria pod rezort Ministerstva školstva SR, (ktorí sú zamestnancami MŠ SR) je príčinou toho, že všetky vaše teórie sú pre nich nepochopiteľné a preto nikto z menovaných zamestnancov rezortu Ministerstva školstva SR, nemôže im zákonito porozumieť.

2. Keďže inými učiteľmi, či inými vedeckými pracovníkmi Ministerstvo školstva SR nedisponuje, preto Ministerstvo školstva SR, nemôže vecne a odborne posúdiť jednotlivo vaše konkrétne fyzikálne teórie a preto nemôže ich ani akceptovať pri plánovanej reforme školstva.

3. Z uvedeného dôvodu aj budúca školská reforma bude prevedená iba na doterajšej nízkej mentálnej úrovni učiteľov fyziky, ako aj zamestnancov FÚ SAV, bez zreteľa na vaše exaktné - experimentálne doložené fyzikálne argumenty, verím že s nami súhlasíte.

Pán generálny riaditeľ, sekcie vedy a techniky, Ministerstva školstva SR, PhDr. Bc. Marek Hajduk PhD. obsahom jeho dvojstránkového listu, iba potvrdil, iba dobrovoľne a implicitne (nepriamo) priznal to, čo ja už viac desaťročia zdôrazňujem a síce to, že mentálna úroveň učiteľov fyziky škôl a univerzít SR, ako aj zamestnancov FÚ SAV, je nedostatočná na to, aby oni boli schopní reálne vykonávať svoje povolanie.

Preto s tými jedincami, ktorých mentálna výbava je nedostatočná na výkon ich povolania, je úplne zbytočne diskutovať, či polemizovať o mojich jednotlivých - konkrétnych fyzikálnych argumentoch, lebo oni buď na moje fyzikálne argumenty vôbec nereagujú (99,99%), alebo keď už sú nútení zareagovať (0,01%), tak sa verejne priznávajú k tomu, že oni svojou nedostatočnou mentálnou výbavou, nie sú schopní na moje fyzikálne argumenty akokoľvek zareagovať a preto sú nútení iba automaticky citovať texty učebníc relativistickej (i tak še da, i tak še da) fyziky.

Moja odpoveď k predmetnému posudku, nachádza sa na nasledujúcej web adrese: 

https://jaray.blog.sme.sk/c/455496/1-list-generalnemu-riaditelovi-ms-sr-phdr-bc-marekovi-hajdukovi-phd.html

*****************************************************************

Preto ja som sa rozhodol v tejto veci uviesť už iba experimentálne dôkazy tých fyzikálnych bludov, ktoré sú beztrestne vyučované na školách a univerzitách SR a to takým spôsobom, aby ich pravdivosť, či nepravdivosť, dokázali posúdiť a pochopiť hlavne fyzikálny laici, hlavne politici, teda jedinci s logickým spôsobom myslenia, čiže takí jedinci, ktorých spôsob myslenia ešte relativistickí fyzikálni bludári, učitelia fyziky zamestnaní na školách a univerzitách SR, ako aj fyzikálni bludári zamestnaní vo FÚ SAV, nedokázali zdegenerovať na ich vlastnú, na ich veľmi nízku, na ich relativistickú mentálnu úroveň.

To preto, lebo písomný, či slovný obsah akéhokoľvek fyzikálneho argumentu dá sa rôznymi filozofickými, či lingvistickými spôsobmi spochybniť, pričom

výsledok experimentálneho dôkazu sa nedá ničím spochybniť.

Výsledok experimentálneho dôkazu sa dá iba bez odvrávania akceptovať.

A práve povinná akceptácia výsledkov experimentálnych dôkazov fyzikálnych bludov uvedených v nasledujúcom článku, mala byť byť prvým krokom v prípadnej reálnej školskej reforme. Bez toho prvého kroku, akákoľvek školská reforma je vopred odsúdená na neúspech. 

Jedinci, ktorí sú mentálne nedostatočne vybavení na výkon ich povolania, zákonito nie sú schopní zrealizovať žiadnu reálnu a preto ani žiadnu užitočnú školskú reformu.

*****************************************************************

Vážení páni, predseda vlády Slovenskej republiky, minister školstva Slovenskej republiky, ako aj predseda Slovenskej akadémie vied.

Od vás troch, od vás troch prominentných osobností Slovenskej republiky, očakávam iba jedno a to, že Vy v záujme študujúcich občanov SR, ktorých učitelia fyziky spolu so zamestnancami FÚ SAV beztrestne podvádzajú experimentom nepodloženými relativistickými fyzikálnymi bludmi,

konkrétne sa vyjadríte k výsledkom experimentálnych dôkazov opísaných v nasledujúcom článku

a následne sa pričiníte o ich povinné akceptovanie, ako aj o prísny zákaz vyučovania tých fyzikálnych bludov na školách a univerzitách SR, ktorých pravdivosť predmetné experimentálne dôkazy jednoznačne vyvracajú. Ktoré z fyziky robia najťažšie pochopiteľný vyučovací predmet s najhoršími výsledkami zo všetkých vyučovacích predmetov..

Za pochopenie mojej žiadosti, ako aj za prípadné striktné preverenie a akceptovanie výsledkov mojich experimentálnych dôkazov, v mene všetkých študujúcich občanov SR, Vám všetkým trom, vopred ďakujem.

Alexander JÁRAY.

Obete fyzikálnych bludov vyučovaných na školách a univerzitách SR, nachádzajú sa aj v diskusii k tomuto článku. Poznáte ich podľa toho, že i keď oni nemajú ani poňatia o téme diskusie, predsa pudovo a vždy zapoja sa do diskusie a potom liečiac si svoj komplex menejcennosti, vypisujú nezmysly mimo témy diskusie.

Kvôli obmedzenej textovej kapacite tohto bolgu, až v nasledovnom článku budú sa nachádzať experimentálne dôkazy tých bludov, ktorými učitelia fyziky škôl a univerzít SR, ako aj zamestnanci FÚ SAV, beztresne dezinformujú, podvádzajú, ohlupujú študujúcich občanov SR.

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu