reklama

JÁRAYova Kvantová matematika 1.

Mojou úlohou bude dokázať, že ani (súčasnou) matematikou nedá sa pochopiť filozofia prírody, ale  aj to,  že tak ako Galilei sa vo veci možnosti reálneho opisu materiálnej prírody pomocou matematiky kardinálne mýlil, tak sa mýlia aj dnes všetci prírodovedci sveta.

Písmo: A- | A+

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Matematiku pochopil iba ten, kto v nej našiel aspoň jednu chybu.

 Alexander JÁRAY

Autor: GRSc. Alexander Jozef JÁRAY.  

 Úvod do JÁRAYovej Kvantovej matematiky 1.

Ľudská civilizácia sa v súčasnosti nachádza v ekonomickom, no hlavne v morálnom rozklade a to paradoxne aj po páde spoločenského systému zvaného „Vedecký komunizmus“, ktorý sa vo svojej filozofii opieral výlučne o výroky vedy, konkrétne o výroky matematiky a fyziky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudská civilizácia sa v súčasnosti nachádza v ekonomickom, no hlavne v morálnom rozklade nie čírou náhodou a nie iba dočasne. Ľudská civilizácia sa nachádza v prísne zákonitom ekonomickom, no hlavne v morálnom rozklade a tento rozklad sa bude aj prísne zákonite zväčšovať, pričom v krajnom prípade môže skončiť aj zánikom ľudskej civilizácie na Zemi v historicky krátkom čase.

Predzvesťou pozitívneho smeru vývoja svetovej civilizácie, mali byť udalosti v roku 1989, na Slovensku známe ako „Nežná revolúcia“, v ktorej „Vedecký komunistický systém“ zo dňa na deň skolaboval. Ibaže ľudstvo nezanalyzovalo príčiny náhleho kolapsu „Vedeckého komunizmu“ a nevyvodilo z neho patričné poučenie. (Nevyvodilo poučenie z krízového obdobia roku 1989.)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nikoho ani vo sne nenapadlo uvažovať nad tým, že príčina pádu „Vedeckého komunizmu“, mohla by mať nejaké kauzálne súvislosti s vedou ako takou. Nikoho ani vo sne nenapadlo spochybniť a následne exaktne (vedeckou metódou) preveriť pravdivosť výrokov vedy, o ktoré sa „Vedecký komunizmus“ striktne opieral od jeho zrodu vo Veľkej Októbrovej Socialistickej Revolúcii (VOSR) až do jeho potupného pádu v srandovnéj Nežnej revolúcii (SNR).

Nikoho ani vo sne nenapadlo, že z „Vedeckého komunizmu“ urobili zločinecký spoločenský systém v prvom rade zamestnanci vedeckých ústavov, na Slovensku zamestnanci SAV a Ministerstva školstva SR. Nikoho ani vo sne nenapadlo, že prameňom zločinov „Vedeckého komunizmu“ mohli by byť bludy matematiky a bludy fyziky, šírené štátom platenými matematickými a fyzikálnymi grázlami, ktorí za peniaze sú schopní denne podvádzať statočný a hrdý a Bohabojný národ Slovenský.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všetci ľudia na svete i dnes v plnej miere akceptujú a na viac aj obhajujú bludy matematiky, ako aj horibilné bludy relativistickej fyziky, čo je zárukou toho, že zločinné následky bludov matematiky a fyziky, budú aj naďalej prispievať k zákonitému rozkladu ľudskej civilizácie.

Preto sa zákonite muselo stáť to, že aj po páde „Vedeckého komunizmu“, (v srandovnéj Nežnej revolúcii), celosvetový spoločenský a ekonomický chaos sa nezastavil, ale sa ešte viac prehĺbil. Ak sa niečo radikálneho v dohľadnej dobe nestane so zločinnými bludmi štátom platenej relativistickej vedy, tak zločiny momentálne „Vedeckej demokracie“, budú narastať geometrickým radom a viacnásobne prevýšia zločiny „Vedeckého komunizmu“.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aby štátom financované šírenie bludov matematiky a fyziky neohrozilo existenciu ľudskej civilizácie, rozhodol som sa na mojom jaray.blogu.sme.sk, zverejniť ľudstvu exaktné dôkazy bludov matematiky, ako aj exaktné dôkazy bludov relativistickej fyziky a to publikovaním mojej JÁRAYovej Kvantovej matematiky a mojej Kauzálnej fyziky. To robím preto, aby som presvedčil ľudstvo o tom, že na žiadnych bludoch, ani na bludoch vedy, nedá sa budovať nič rozumného, preto ani “Vedecký komunizmus“, ale ani „Vedecká demokracia“.

K tejto verejnej publikácii bol som nútený pristúpiť preto, že akákoľvek komunikácia so štátom vydržiavanou vedecko - akademickou obcou SR o bludoch vedy, bola arogantne odignorovaná samotnými šíriteľmi vedeckých bludov, čiže štátom vydržiavanými matematikmi a fyzikmi Slovenskej republiky a žiadnym iný spôsobom som nemohol zastaviť zločin podvodu, ktorí štátom vydržiavaní učitelia matematiky a fyziky páchajú na nič netušiacich študujúcich občanoch Slovenskej republiky.

Mojou úlohou bude exaktným spôsobom dokázať to, že (súčasnou, bludnou) matematikou nedá sa pochopiť filozofia prírody, ale aj to, že tak ako Galilei sa vo veci možnosti reálneho opisu materiálnej prírody pomocou matematiky kardinálne mýlil, tak sa aj dnes mýlia všetci prírodovedci sveta pri opise prírody pomocou dnes už ešte horšej matematiky. Súčasná matematika deformuje prirodzený rozum človeka na bezduché príjmanie matematických zvrhlosti.

Čo je matematika očami G. Galilea.

Edmund Husserl vo svojom diele Krisis, opisuje hlavný prínos Galilea do európskej vedy ako matematizáciu prírody, ako premenu sveta kvalitatívnych fenoménov na svet matematických veličín. Aristoteles vo svojej filozofii oddelil svet nebeských telies od sveta pozemského. Svet nebeských telies považoval za matematizovateľný a príkladom jeho matematizácie je Ptolemaiova sústava.

Naproti tomu pozemský svet, umožňuje podľa Aristotela iba kvalitatívny opis a matematizácii sa vymyká. Voči aristotelizmu vystupuje Galileo s koncepciou matematizácie aj pozemskej prírody. Podľa nej každý prírodný jav má povahu matematických idealít. U niektorých javov, ako dĺžka alebo tvar sme schopní priamo nahliadnuť ideálne matematické objekty, ktoré tvoria ich podstatu. U iných javov ako teplo alebo pohyb žiaden ideálny objekt bezprostredne nevidíme.

To ale nie je podstatné. Galileo je presvedčený, že aj tieto javy majú ideálnu podstatu. Rozdiel je len v tom, že ich ideálna podstata je skrytá priamemu nazeraniu a leží niekde v hĺbke pod zjavným povrchom javu. Galileo tak matematickému opisu prikladá univerzálnu platnosť. Mení svet na matematické univerzum. Každý jav má (aj) ideálnu podstatu, kniha prírody je napísaná jazykom matematiky.

„Filozofia je napísaná v tejto veľkej knihe, univerza, ktorá je stále otvorená nášmu pohľadu. Ale tejto knihe nemožno porozumieť bez toho, aby sme sa nenaučili chápať jazyk a čítať písmená, pomocou ktorých je napísaná. Napísaná je v jazyku matematiky, a jej písmenami sú trojuholníky, kružnice a ostatné geometrické útvary, bez ktorých nemožno porozumieť jedinému slovu.“

Krátky historický prehľad vývinu matematiky.

Prvou ideáciou bola ideácia počtu, ktorá spočívala vo vytvorení formálneho jazyka aritmetiky, prostredníctvom ktorého došlo k nahradeniu prirodzeného javu mnohosti, teda mnohosti zasadenej do prirodzeného horizontu „mnoho“, počtom. V prirodzenom chápaní je rad čísel ukončený viac-menej pevným horizontom. Či už to je niekde okolo čísla 5, ako je to u prírodných národov, alebo okolo čísla 40 (kopa), ako to bolo u starých Slovanov, to nie je dôležité. Podstatné je to, že rad čísel má horizont, na ktorom je prerušené každé odpočítavanie. V starých poľnohospodárskych civilizáciách boli vytvorené číselné sústavy, ktoré umožnili zlikvidovať tento prirodzený horizont a vytvoriť číselný rad neohraničene ubiehajúci za každý vopred daný horizont. Pomocou číselných sústav boli konštituované čísla ako ideality, ako intencionálne objekty. Pomocou nich došlo k idealizácii mnohosti, k preladeniu chápania mnohosti, keď namiesto mnohosti ako fenoménu prirodzeného sveta nastupuje mnohosť ako výsledok počítania, mnohosť konštituovaná formálnym jazykom, jazykom matematiky.

JÁRAYova Kvantová matematika.

Matematika je formálne jazykom a to jazykom umelým, skôr špeciálnym. Preto aj matematika musí disponovať všetkými atribútmi, ktoré obsahujú aj ostatné druhy (obyčajných, literárnych či iných) jazykov. Definícia matematiky preto musí byť tontotožná s definíciou ostatných jazykov.

Ja teraz uvediem univerzálnu definíciu jazyka, ktorú som sa učil ešte na základnej škole, a ktorá paradoxne nepochádza od jazykovedca, ale od vojaka s hodnosťou Gneralissimus.

Konkrétne táto definícia jazyka pochádza od Gneralissima Jozefa Visariónoviča Džugašviliho - Stalina. (Gruzínského vodcu svetového proletariátu.)

Tá definícia znie nasledovne: „Súdruh Stalin povedal, že jazyk je nástroj, pomocou ktorého sa ľudia dorozumievajú a navzájom si vymieňajú myšlienky a skúsenosti.“

K tejto definícii jazyka patrí aj Stalinova definícia vety v znení: „Súdruh Stalin povedal, že veta je napísaná alebo vyslovená myšlienka.“

Spoločným znakom, ako aj funkciou - poslaním všetkých jazykov, je opis javov a zákonitosti materiálnej prírody idealizovanou formou, teda takou formou, pri ktorej sa predmety a javy materiálnych predmetov nahrádzajú, substituujú, abstraktnými, jazykovými nástrojmi, slovami, číslami, geometrickými tvarmi, ktoré vystihujú iba jeden, veľakrát ani nie materiálny parameter, z veľkého množstva rôzných parametrov materiálnych telies, ktoré sa snaží opísať ten ktorý jazyk. Inými slovami povedané, každý jazyk vytvára iba ideálne (deformované) slovné a číselné obrazy, neideálnych, orginálnych materiálnych telies.

No a práve matematika sa od ostaných jazykov líši tým, že ona najviac idealizuje (deformuje) materiálne predmety, vynechávajúc pritom všetky ich materiálne vlastnosti, sústreďujúc sa iba na ich abstraktné, teda výlučne na ich matematické číselné hodnoty.

Základné elementy matematiky sú matematické čísla a matematické vety.

To čo v klasických jazykoch znamenajú písmená, či hieroglyfy, to v matematike znamenajú čísla. Samotné litery, ako aj samotné čísla nedávali by žiadny zmysel v žiadanom jazyku, keby sa z nich nevytvorili slová a keby tie slová netvorili vetu, teda napísanú, alebo vyslovenú literárnu, či matematickú myšlienku.

Takže k pochopeniu matematiky je potrebné v prvom rade poznať vetnú skladbu matematiky, lebo iba matematickou vetou je možné vyjadriť akúkoľvek matematickú myšlienku, lebo iba pomocou matematickej vety, stáva sa matematický jazyk zrozumiteľným a tým aj samotná matematika pochopiteľná širokej laickej, ako aj úzkej odbornej verejnosti.

Iba rozborom matematickej vety môžeme sa dopracovať k novým, ešte neznámim matematickým obzorom, alebo k novým, ešte neznámim toálnym - katastrofálným omylom matematiky.

Aby literárna či matematická veta mala akýkoľvek zmysel, musí mať minimálne dva vetné členy a to podmet a prísudok, alebo dve čísla a to prísudkové a podmetové číslo. Zmysluplná literárna, či matematická veta musí obsahovať slovný, či číslicový obraz materiálnej veci, ako aj slovný či číslicový obraz abstraktného (bezhmotného) údaja, ktorým sa dokresľuje obraz o materiálnom predmete obsiahnutom v literárnej či matematickej vete. Preto aj v matematickej vete musí sa nachádzať číselne znázornená hodnota materiálneho predmetu, čiže podmetové číslo, ako aj číselne znázornená hodnota o počte materiálneho predmetu, čiže prísudkové číslo.

Veta: jeden kôň, má zmysel, lebo vyjadruje ucelenú myšlienku o koňovi. Veta: Kôň je kôň, alebo jeden je jeden, nemá zmysel, lebo nehovorí nič konkrétneho o materiálnom predmete.

Literárnu vetu: jeden kôň, matematici pretransformovali na matematickú vetu nasledovným spôsobom.

Slovo, číslovka jeden, v matematike sa pretransformovalo na číslo (1) a holá literárna veta v matematike nadobudla tvar: 1kôň! Potom matematici robili všetko preto, aby materiálne slovo kôň, bolo tiež zbavené pre matematiku (matematikov) nepodstatných materiálnych parametrov, aby aj slovu kôň priradili univerzálnu matematickú idealizáciu, matematickú substitúciu a to do takej miery, aby sa materiálny podmet, kôň, mohol vyjadriť v matematike pomocou abstraktných dematerializovaných matematických čísel.

Matematickým zovšeobecnením, zidealizovaním slova kôň, matematici sa najprv dopracovala k tomu, že slovo kôň je substitúciou trojrozmerného priestorového objektu a tak ho môžu vyjadriť ako trojrozmerné matematické číslo, teda napríklad ako (13). Takouto idealizáciou materiálnych predmetov vznikol abstraktný matematický podmet a následne rýdza matematická holá veta s abstraktnou číslovkou (prísudkom) (1) a abstraktným podmetom (13), čiže tak vznikla abstraktná holá matematická veta v tvare: ( 1.1 3 ), v ktorej číslo ( 1) tvorí prísudok a číslo ( 1 3) podmet.  

Neskôr sa zistilo, že uvedenú holú matematickú vetu je možné zapísať aj pomocou jedného čísla a to čísla: (1) lebo platí, že: (1) = (1.1 3

A tak matematici došli k záveru, že neexistuje žiadny rozdiel medzi prísudkovou číslicou (1) a abstraktným podmetom (13).

A tak matematika dôslednou substitúciou, či dôslednou idealizáciou (deformáciou) materiálnych predmetov, dopracovala sa k holej matematickej vete, ktorú tvorí už iba jedno číslo (1) s odkazom na to, že v tom jedinom čísle je latentne účastný i matematický podmet (13) a preto všetky matematické úkony prevedené iba jedným matematickým číslom (1), dávajú tie isté výsledky, ako matematické úkony prevedené s matematickou holou vetou ktorá má ako podmetové, tak aj prísudkové číslo, čiže ako s číslami : (1.13)

Prvý problém s takouto idealizáciou materiálneho podmetu na abstraktné číslo spočíva v tom, že takáto idealizácia naráža na zákon zachovania hmoty a energie, lebo ak sa matematikom podarilo koňa odmaterializovať a pretransformovať ho na abstraktné číslo (1), tak oni musia povedať aj to, že kde sa podela hmota koňa, ktorý pred tým, čo bol premenený na to abstraktné číslo, mal aj hmotnosť, bez ktoréj nemôže byť žiadný obraz koňa hodnoverný.

Druhý a ešte závažnejší problém s takouto idealizáciou (deformáciou) materiálneho podmetu na abstraktné číslo spočíva v tom, že matematické úkony prevedené holými matematickými vetami s jedným číslom, čiže s abstraktným podmetom, teda iba s prirodzenými (príslovkovými) číslami, nedávajú ten istý výsledok, ako matematické úkony prevedené matematickými vetami s reálnym, materiálnym podmetom, čiže s binárnymi číslami.

To platí napríklad aj pre rovnosť: 2 + 2 = 2 . 2, lebo ak do holej matematickej vety s abstraktným (falošným) podmetom, teda iba s jediným číslom (2) dosadíme reálny materiály podmet, napríklad: (m1)

potom už nedostávame matematikou predpovedanú rovnosť:

2m1+ 2m1 = 2m1. 2m1ale nerovnosť 4 m 1 ≠ 4m 2   !  

Dá sa dokázať exaktným spôsobom, že žiadna matematická operácia (okrem súčtu a rozdielu, aj to nie univerzálne) sa matematickými (reálnymi, sólo) číslami nedá zrealizovať v duchu matematických poučiek. Ako príklad uvádzam nasledovnú matematickú rovnosť: 2 2 = 4 1

Z uvedenej rovnosti plynie, že matematické prísudkové čísla nemôžu mať exponenty, lebo iba abstraktný a preto iba bezhmotný prísudok, nemôže byť vyjadrený žiadnou priestorovou dimenziou (okrem nulovej) a preto matematické úkony so samotnými číslovkovými - príslovkovými číslami, bez ich spätosti s reálnym materiálnym, matematickým podmetom, nemajú žiadnu cenu, nakoľko výsledky matematických úkonov prevedených výlučne iba s číslovkovými - príslovkovými číslami, odporujú samotným poučkám matematiky.

Stojí za zmienku spomenúť príbeh môjho napojenia sa do matematického diskusného fóra, nachádzajúceho sa na webe, v ktorom študenti riešili problémy vyššej matematiky, vyučované na univerzitách.

Keď som v tej diskusii nastolil problém s rovnosťou 2 + 2 = 2 . 2, tak z debaty v ktorej sa o určitom probléme, aj to iba výnimočne, diskutuje za deň 70 krát, tak ja som za hodinu na túto tému vyvolal diskusiu so 600 vstupmi, pričom diskutujúci neboli schopní dať k predmetnej veci čo i len približne prijateľné vysvetlenie a bola cítiť ich zmätenosť plynúca z ich absolútnej bezradnosti, z pozícii poslucháčov univerzít, posúdiť predmetný úplne jednoduchý matematický problém.

Aby sa dehonestácia matematických poznatkov študentov univerzít v spojitosťou s uvedenou úplne jednoduchou, ba až primitívnou matematickou rovnosťou zastavila, administrátor ma jednoducho z predmetnej diskusie vylúčil. Ide o typický spôsob riešenia problémov súčasnéj matematiky ľuďmi neschopnými exaktne reagovať, či obhajovať čo i len základné matematické úkony.

Akým spôsobom JÁRAYova Kvantová matematika, rieši problém, výlučne prísudkovej, bezpodmetovej matematiky.

JÁRAYova Kvantová matematika, rieši problém výlučne prísudkovej, bezpodmetovej matematiky tak, že z každého (i z prísudkového) matematického čísla, urobí matematickú holú vetu, ktorá obsahuje okrem (prázdneho) prísudkového čísla, aj prázdny, alebo zmaterializovaný matematický podmet. (Zo sólo čísel vytvorí binárne matematické čísla.)

V JÁRAYovej Kvantovej matematike, každé číslo musí byť vyjadrené holou matematickou vetou nasledovným spôsobom: (c.xn) !

Číslo (c) je prísudkové číslo a (xn) je podmetové číslo.

Matematický podmet môže byť reálny, materiálny, alebo iba obrazný, čiže imaginárny. Holá matematická veta s imaginárnym podmetom, v JÁRAYovej Kvantovej matematike, vyzerá nasledovne: (c.x );   (1.x ) = 1;     (1.m ) = 1; 

Holá matematická veta s reálnym materialistickým podmetom vyzerá nasledovne: (c.x 1 ),   (1.x 1 ) = 1x 1 ;   (1.m 1 ) = 1m 1

Rovnosť: 2 + 2 = 2 . 2, sa v JÁRAYovej Kvantovej matematike zapisuje nasledovne:

2 x + 2 x = 2 x . 2 x.

V takomto binárnom zápise predmetná rovnosť je síce pravdivá, ale súčasne poukazuje na to, že ide o rovnosť medzi výlučne prísudkovými číslam, teda nie o rovnosť medzi reálnymi, materiálnymi číslami, ktoré musia mať (a aj majú) materiálny podmet.

JÁRAYova Kvantová matematika dokazuje to, že v prípade rovnosti: 2 + 2 = 2 . 2, (povinne vyučovanéj na školách a univerzitách SR) ide výlučné o fantazírovanie, o halucináciu matematikov, ktorá v reálnom materiálnom priestore nemá žiadné uplatnenie. Ktorá pre život človeka nemá žiadny zmysel.

Ide o halucináciu matematikov, ktorá zdravého človeka iba ohlupuje!

Rovnosť: 2 + 2 = 2 . 2, v JÁRAYovej Kvantovej matematike nadobúda reálne materiálne obrysy až vtedy, keď je zapísaná reálnymi (binárnymi) matematickými číslami, matematickými holými vetami, ktoré majú okrem príslovky aj materiálny podmet a to nasledovne: (2 x 1 + 2 x 1 = 2 x 1 . 2 x 1 );   (2 m 1 + 2 m 1 = 2 m 1 . 2 m 1 ); 

V takom prípade ale vychádza na svetlo Božie, že to nie je rovnosť, ale rýdza nerovnosť v tvare: 4m 1 ≠ 4m 2  

Priradením materiálnych podmetov k prázdnym prísudkovým matematickým (takzvaným reálnym) číslam, JÁRAYova Kvantová matematika odhaľuje horibilné bludy čisto prísudkovej matematiky, ktorá sa v súčasnosti trestuhodne a na viac aj za peniaze daňových poplatníkov učí na školách a univerzitách SR.

Práve v priradení materiálnych podmetov k bezpodmetovým matematickým (takzvaným reálnym) číslam spočíva revolučný prínos JÁRAYovej Kvantovej matematiky do procesu redebilizácie ľudstva z bludov výlučne prísudkovej matematiky a ňou splodených horibilých bludov relativistickej fyziky.

GRSc. Alexander Jozef JÁRAY.

Na texte sa usilovne a priebežne 24 hodín denne pracuje.

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu