reklama

Priebežný stav vyšetrovania môjho trestného oznámenia, Kriminálnou políciou v Košiciach.

Keďže prokuratúra nakoniec bola nútená stiahnuť všetky svoje obvinenia na moju osobu, ktoré sa opierali výlučne iba o nepravdivé súdnoznalecké posudky môjho duševného stavu, Okresný súd KE1 považuje túto kauzu (vec) za ukončenú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (63)
Obrázok blogu

Priebežný stav vyšetrovania môjho trestného oznámenia, Kriminálnou políciou v Košiciach.

Dňa 11. 5. 2015, podal som trestné oznámenie na 8 kolektívov súdnych znalcov, ktorí ma vo svojich ôsmych posudkoch zhodne, na vlas rovnako označili za duševne chorého človeka, ktorý žije v zajatí vedeckých bludov, ktoré ho (tie vedecké bludy) na viac ešte aj dostávajú do stavu nepríčetnosti. 

(Do odvahy verejne aplikovať článok 32 Ústavy SR v praxi.)

Posudky tých ôsmych kolektívov súdnych znalcov, súdy nevzali ani raz do úvahy iba preto, lebo súdni znalci pred súdom ani raz nevedeli pomenovať jednotlivo moje vedecké bludy, ale ani to, akými vedeckými dôkazmi, akými meraniami vedia dokázať to, že sú to skutočne vedecké bludy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jediný argument, ktorým sa oni pred súdom oháňali bolo ich tvrdenie, že

kto spochybňuje Einsteinové teórie relativity, nemôže byť duševne zdravým jedincom.

Samozrejme že oni súdu nevedeli uviesť ani to, čo ja konkrétne spochybňujem v Einsteinovych teóriách, ale ani to, o čom pojednávajú Einsteinove teórie relativity.

Preto prokuratúra nakoniec bola nútená stiahnuť všetky svoje obvinenia ktoré podala na moju osobu OS KE1 a to iba na základe nepravdivých súdnoznaleckých posudkov môjho duševného stavu.

Následne Okresný súd KE1 túto kauzu (vec) vyhlásil za raz a navždy ukončenú a nemieni sa ňou ďalej (ešte raz) zaoberať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Túto skutočnosť som využil na to, aby som podal na dojmových posudzovateľov môjho duševného stavu trestné oznámenie pre ich nepravdivé posudky.

Bol som veľmi milo prekvapený, že prokuratúra na môj podnet zareagovala už o tri dni od jeho podania a že vyšetrovateľ kriminálnej polície ma už dňa 27. 5. 2015 telefonicky pozval na konkrétne vyšetrovanie v danej veci

Vyšetrovateľ ma úvodom upozornil na to, že ak moje tvrdenia budú nepravdivé, môžem byť trestne stíhaný za krivé obvinenie.

Ja som mu povedal, preskočme túto pasáž, lebo jasnejšie porušenie § 347 Trestného zákona, sa ešte na Slovensku neudialo, ako v tomto prípade.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potom som mu uviedol obsah posledného súdnoznaleckého posudku, v ktorom súdni znalci tvrdia, že ja žijem v utkvelej predstave vedeckých bludov a že túto moju duševnú chorobu nie je možné vyliečiť, možno očakávať iba jej útlm nárastom veku.

Pritom som poukázal aj na to, že v tomto posudku, niet ani len zmienka o tom, že ktoré konkrétne vedecké bludy hlásam a to dokonca aj v stave mojej nepríčetnosti, ale ani to, ako tí súdni znalci vedia dokázať, že tie nimi, ani len nepomenované vedecké bludy sú vôbec vedecké bludy.

Ďalej som poukázal aj na to, že v zmysle zákona, súdnoznalecký posudok musí predmet jeho posudku jasne pomenovať a tiež musí doložiť pravdivosť posudku vedeckými, čiže experimentálne overiteľnými argumentmi, lebo v opačnom prípade nejde o odborný posudok, ale iba o osobný dojem, či osobný pocit posudzovateľa, čo však v zmysle § 347 Trestného zákona je závažný trestný čin, zvaný:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

nepravdivý posudok.

Vyšetrovateľ sa mnou predloženým argumentom udivil a nechcel uveriť tomu, žeby všetkých 8, trojčlenných kolektívov súdnych znalcov vyniesli zhodne a na vlas rovnaký súdnoznalecký posudok môjho duševného stavu (a to iba z ich brucha), bez akýchkoľvek relevantných dôkazov bludnosti mojich fyzikálnych argumentov a preto ma požiadal, aby som mu priniesol všetkých 8 súdnoznaleckých posudkov (do konca tohto týždňa).

Zajtra, 2. 6. 2015 pôjdem do archívu Okresného súdu Košice 1 a vyžiadam si kópie všetkých zostávajúcich súdnoznaleckých posudkov, aby vyšetrovateľ mohol s čistým svedomím a adresne podať na insitných - dojmových posudzovateľov môjho duševného stavu trestné oznámenie v zmysle § 347 Trestného zákona za to, že oni

vypracovali vedome nepravdivý posudok a ním uviedli do omylu prokuratúru i súdy.

Pôjde o hromadnú žalobu ôsmych kolektívov súdnych znalcov na psychiatriu, + jeden zamestnanec SAV, ktorí si dovolili tú bezočivú drzosť, že oni svoj primitívny, pudový a preto neodborný osobný dojem, ktorý v nich vyvolal iba nimi predpokladaný obsah mojich fyzikálnych argumentov, dovolili si povýšiť na ich „odborný posudok“ môjho duševného stavu.

(Vec nie je až tak jednoduchá, lebo na možnosť pozrieť sa do spisov je poradovník a mne bol určený termín až na 8. 6. 2015.)

O priebehu vyšetrovania opodstatnenosti môjho trestného oznámenia, kriminálnou políciou v Košiciach, bude promptne informovať mojich ctených FB priateľov.

Nad hlupákmi sa nedá zvíťaziť, ale je potrebné s nimi bojovať každý deň, aby nenadobudli dojem, že majú vždy pravdu. 

S pozdravom: Veritas vincit – Pravda víťazí.

Obrázok blogu

GRSc. Alexander JÁRAY.

Alexander JÁRAY

Alexander JÁRAY

Bloger 
  • Počet článkov:  344
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Quod licet JÁRAY - ovi, non licet bovi.„Čo je dovolené JÁRAY - ovi, nie je dovolené volovi.“ Zoznam autorových rubrík:  Kvantová matematikaO zločinoch vedcovKde neplatia zákony fyzikySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu